/WORKSHOPS/

}

2 WORKSHOPS }

3: DÍAS;

} 27;28;29: SETEMBRO: 2016

UNHA CIDADE: PONTEVEDRA }

 
 
portada-w.jpg

Workshop 1–

VR 360: AUDIO, VIDEO & PROGRAMMING

Antonio Víctor García-Serrano (Zakato) e Bermudas Land

Dirixido a: profesionais do audiovisual, deseñadoras/es, programadoras/es, artistas dixitais...

Duración }

3: días;

12: horas;

}

Prezo: 300€

15 prazas

Con acceso gratuíto ao Symposium

 
 
 
 
 

Programa:

día 1/ 360º VR Panoramic Photo & Video:

Introdución á captura de imaxes de 360º

Este workshop pretende ser unha introdución á captura de imaxes de 360º, tanto en foto como en vídeo, cubrindo os conceptos básicos e os elementos necesarios de realización. Mediante o emprego de certos exemplos prácticos mostraranse as ferramentas necesarias para que as persoas asistentes poidan empezar a capturar e pensar nos seus propios proxectos con imaxes de 360º. 

día 2/ 360° Virtual Reality Binaural & Espacial 3D Audio:

Unha das armas máis potentes, accesíbeis e á vez máis descoñecidas para crear experiencias inmersivas é o son. O uso de audio binaural, 3D ou interactivo en VR é unha auténtica revolución.

Nesta parada do WORKSHOP VR 360: AUDIO, VIDEO & PROGRAMMING descubriremos os secretos das técnicas e mais os trucos que nos permitirán deseñar o son do futuro.

DÍA 3/ 360º VIRTUAL REALITY TOOLS FOR VFX, 2D/3D & PROGRAMMING:

Neste apartado do WORKSHOP VR 360: AUDIO, VIDEO & PROGRAMMING centrarémonos en integrar experiencias 360, 2D ou 3D con aplicacións como AE, Premier o Unity 5. Aprenderemos a optimizar e a compartir co público auténticos desafíos para os sentidos e a xerar interacción e VFX para contornos de realidade virtual como HTC VIVE, Samsung Gear VR/Oculus ou PSVR.

 

Docentes:

ANTONIO VÍCTOR GARCÍA-SERRANO – ZAKATO

Antonio Víctor García-Serrano leva relacionado coa captura de imaxes panorámicas desde o principio deste século e foi recoñecido no 2011 como mestro da fotografía panorámica contemporánea pola International Virtual Reality Panoramic Association IVRPA.

Como parte da súa continua aprendizaxe e investigación leva explorando as técnicas de captura en video esférico desde o año 2010. Chegou mesmo a desenvolver os seus propios métodos de captación, recoñecidos e presentados a nivel internacional, para a gravación de vídeo de 360º en alta calidade. Estes métodos baséanse nas técnicas clásicas de captura fotográfica panorámica, tanto nas súas versións 2D como máis recentemente en estereoscopía 3D.
 
O uso eficiente do hardware/software utilizado durante anos nas xa asentadas técnicas de fotografía panorámica é máis que suficiente para a gravación de certos vídeos de 360º (2D e 3D). Esta adaptación as técnicas fotográficas presenta por un lado certas limitacións no tipo de vídeos a realizar, pero son por outro lado unha maneira sinxela e económica de capturar vídeos esféricos da máis alta definición. O guionizado, deseño e método de captura utilizado con este método particular de gravación de vídeos panorámicos aseméllase moito ao das realizacións cinematográficas tradicionais.

Zakato immersive imaging

 

Bermudas Land – ProXectos de innovación

Bermudas promove eventos de educación e colaboración tecnolóxica independientes xunto a deseñadores, desenvolvedores, emprendedores, músicos e artistas. Neles produce de forma colaborativa proxectos transformadores no terreo da arte, do deseño, da música e da interacción.

Bermudas Land é pioneira en España e a nivel internacional en realidade virtual. Ata agora os seus proxectos de VR téñense centrado principalmente na moda, na música e na educación. Algúns dos seus logros son o desenvolvemento de Fragments, primeiro Fashion Film VR do mundo en realidade virtual, ou a creación da primeira pasarela con VR e WEARABLES integrados (cámaras, reloxos, lentes) en MBFWM.

workshop 2–

CARTO:Location intelligence

Javier Noguerol

Dirixido a: profesionais do audiovisual, deseñadoras/es, programadoras/es, xornalistas, artistas dixitais...

Duración }

3: días;

12: horas;

}

Prezo: 300€ 

15 prazas

Con acceso gratuíto ao Symposium

 

Análise xeoespacial e visualización dos datos dunha cidade coa nova ferramienta de CARTO: Builder.
+ Big Data, Smart Cities e Location Intelligence
+ Que é e como funciona CARTO
+ Análise xeoespacial e visualización de datos con CARTO Builder

Neste obradoiro aprenderemos qué é a análise de datos xeoespacial e cómo as cidades máis incribles do mundo o están a usar para mellorar a calidade de vida da súa veciñanza. Tamén aprenderemos a usar Builder, a nova ferramienta de drag-and-drop Location Intelligence de CARTO.

 

Javier Noguerol é investigador en deseño. Actualmente é o responsábel de intelixencia de produto de CARTO. É e foi socio de firmas como Asociados, Sib3ria ou Barrabés, onde foi responsábel de proxectos de educación e innovación, deseño de producto, branding ou servizos para varias marcas do Fortune 500. Noutras vidas fundou unha discográfica e unha empresa de xogos e dirixiu unha escola de deseño internacional.